Læs denne vejledning før du kontakter Jumbo Computer , Teknisk afdeling.
Produkt support:
Læs Manual
Hent nye driver
Kør windows opdate
Check FAQ / forum på producentens hjemmeside
Geninstallere Windows
Søge på nettet (Google, MSN)
Samle-selv computer - Kan ikke starte
Fjern alt unødvendigt hardware (kun én stang RAM, ingen lydkort osv.)
Check alle kabler
Overholder strømforsyningen systemets krav
Er harddisk og cdrom drev jumpet rigtigt
Fejl i Windows installation:
Kør en hukommelses test. (http://www.memtest86.com)
Kør en harddisk check. (Kan findes på producentens hjemmeside)
Overholder strømforsyningen systemets krav? Check diverse manualer på hardware
Check Temperaturen i BIOS
Windows ikke finde nogen harddisk. Installere evt. SATA controller drivers.
Opdatere bundkortets BIOS (Kan findes på producentens hjemmeside)
Vi yder IKKE support på
Trådløs Netværk - Opsætning af dette produkt kræver kendskab til opsætning af netværk.
Vi yder support på Microsoft OEM produkter såfremt det drejer sig om PC relateret spørgsmål. Har du software problemer med Microsoft produkter, kan Microsoft User Group kontaktes på Tlf. 44 89 01 11.
Dit problem er der stadig ?
Har du stadigvæk ikke kunne løse problemet, kontakt vores supportere
E-mail: teknik@jumbo.dk
Tel: 49 25 05 55
Hav venligst dit kundenummer, fakturanummer eller ordrenummer klar
Hvis produktet skal sendes retur, skal der oprettes en returvaresag på vores hjemmeside og der skal du huske at udfylde fejlbeskrivelsen med hvilke fejl du oplever med produktet samt hvordan du har testet det defekt.
OBS!!
Jumbo Computer ikke kan holdes ansvarlig for tab af eventuelle data som ligger på computere, cd eller andre lagringsenheder, samt at forsendelser som ikke er emballeret / sendt forsvarligt vil blive nægtet modtagelse og noteret som udenfor garanti.
|