Tom Indkøbskurv

Support

Forsiden Support

Læs denne vejledning før du kontakter Jumbo Computer , Teknisk afdeling.


Produkt support:

  • Læs Manual
  • Hent nye driver
  • Kør windows opdate
  • Check FAQ / forum på producentens hjemmeside
  • Geninstallere Windows
  • Søge på nettet (Google, MSN)

    Samle-selv computer - Kan ikke starte
  • Fjern alt unødvendigt hardware (kun én stang RAM, ingen lydkort osv.)
  • Check alle kabler 
  • Overholder strømforsyningen systemets krav
  • Er harddisk og cdrom drev jumpet rigtigt

    Fejl i Windows installation:
  • Kør en hukommelses test. (http://www.memtest86.com)
  • Kør en harddisk check. (Kan findes på producentens hjemmeside)
  • Overholder strømforsyningen systemets krav?  Check diverse manualer på hardware 
  • Check Temperaturen i BIOS
  • Windows ikke finde nogen harddisk. Installere evt. SATA controller drivers.
  • Opdatere bundkortets BIOS (Kan findes på producentens hjemmeside)

    Vi yder IKKE support på
  • Trådløs Netværk - Opsætning af dette produkt kræver kendskab til opsætning af netværk.
  • Vi yder support på Microsoft OEM produkter såfremt det drejer sig om PC relateret spørgsmål. Har du software problemer med Microsoft produkter, kan Microsoft User Group kontaktes på Tlf. 44 89 01 11.

    Dit problem er der stadig ?
    Har du stadigvæk ikke kunne løse problemet, kontakt vores supportere
  • E-mail: teknik@jumbo.dk
  • Tel: 49 25 05 55


    Hav venligst dit kundenummer, fakturanummer eller ordrenummer klar
    Hvis produktet skal sendes retur, skal der oprettes en returvaresag på vores hjemmeside og der skal du huske at udfylde fejlbeskrivelsen med hvilke fejl du oplever med produktet samt hvordan du har testet det defekt.

    OBS!!

    Jumbo Computer ikke kan holdes ansvarlig for tab af eventuelle data som ligger på computere, cd eller andre lagringsenheder, samt at forsendelser som ikke er emballeret / sendt forsvarligt vil blive nægtet modtagelse og noteret som udenfor garanti.